Olen Ilpo Holttinen ja urheilutaustan takia päätin avata tänne vuodatukseen omat sivut kaikkien iloksi. Olen kerännyt pientä historian tietoa itsestäni ja kun se on saatu kasaan niin tulen päivittämään blogiani säännöllisesti aina kun on tarvetta.

Olen harrastanut monenlaista urheilumuotoa, kuten hiihtoa, yleisurheilua, melontaa ja uintia jne.



Itse asiassa urheilijan urani alkoi jo 4-vuotiaana hiihdon parissa.


Tässä kuva 1. varsinaisesta hiihtokilpailusta. Totisena lähtöviivalla.


Urheilu-urani jatkui myös melonnan parissa. Olen osallistunut tähän mennessä 11 kertaa viikon mittaisiin Suomi-meloo tapahtumiin. Tapahtuman aikana meloin n. 100km. Välillä on ollut hyvin tiivistä tunnelmaa ja välillä vähän väljenpää.



Uinti kuuluu myös harrastuksiini ja vieläpä uimamaisterin paperein. Kuvassa olen uppeluksessa, siksi niin hassu ilme.


Urheilun lisäksi harrastan myös puutarhanhoitoa, joka myös on osa työtäni. Tässä kuva hoidokeistani.


Luonnossa liikkuminen kuuluu luonnollisesti harrastuksiini. Tässä pitkospuukävelykuva Torron suolta.


Lumikenkäkokeilua Laajavuoressa Jyväskylässä Supersuksijat-tapahtumassa.


Olen monet kerrat käynyt hiihtämässä Pyhätunturin maisemissa. Kuvassa kuun kohdalla näet Pyhätunturin Iso-Kurun.


Osallistuin Special Olympics kisoihin Dublinissa vuonna 2003. Melonnassa saavutin hopea-sijan.


Tässä scannattu kuva Meloja-lehdessä olleesta jutusta.


Kuvia palkintojen jaosta.


Usein harjoittelen melontaa tällaisissa maisemissa.